Eerste dagen! - Reisverslag uit Perth, Australië van Charlotte Wijers - WaarBenJij.nu Eerste dagen! - Reisverslag uit Perth, Australië van Charlotte Wijers - WaarBenJij.nu

Eerste dagen!

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

16 Augustus 2012 | Australië, Perth

Hoi allemaal!

Omdat het toch een beetje lastig wordt om te skypen met een tijdsverschil van 6 uur en binnenkort 8 uur toch maar besloten een waarbenjijnu aan te maken!

Na een paar dagen in Singapore rond gekeken, ben ik nu inmiddels al bijna een maand in Australië! Jennifer en David, de familie waarbij ik verblijf zijn super vriendelijk en laten me hier lekker thuis voelen. Gelukkig nog geen dodelijke slangen, spinnen haaien etc tegengekomen, maar op de derde dag al tijdens het uitlaten van de hondjes met Dave meteen 5 wilde kangaroos gespot!

Jenny probeert ook elk weekend vol te plannen met kleine tripjes en stopt onderweg overal voor een lekker kopje koffie! We zijn naar de chocoladefabriek geweest, Kingspark, het strand, fietstocht rond swanlake en ofcourse Caversham Wildlife park! Super tof dat je daar gewoon tussen de kangaroos en koalas kon lopen, beetje jammer dat er bij de Koala's een vervelende vrijwiligster stond te schreeuwen dat je ze maar 1x mocht aaien, alleen met de achterkant van je hand en zeer zeker niet op mocht pakken! Echt heel schraal want ik ging ervan uit dat je er lekker mee mocht knuffelen!

De zoons van Dave en Jenny zijn ook erg vriendelijk, Nick de jongste zoon werkt in Perth maar komt elk weekend met zn was naar huis en zijn vriendin Hannah woont hier ook in de buurt. Vorige week ben ik met hun gaan stappen in Perth, was erg gezellig! Damien de middelste zoon is ook al langs geweest en ook hij was erg vriendelijk. Hij heef took VIP kaarten geregeld voor een optreden van Ferry Corsten voor 30 September!

Het huisje waar ze wonen is piepklein en ligt ver van de stad af in the middle of nowhere, beetje jammer dus! Omgeving hier is wel super mooi en ze hebben een zwembad in de tuin voor de zomer! Eind September begint het hier een stuk warmer te worden en kan ik eindelijk mn bikinis uit pakken! Had er niet aangedacht dat ik midden in de winter aan zou komen en Mama vond het onzin als ik meer dan 1 trui in zou pakken naar Australië, hate to say I told you so!!